lørdag den 29. oktober 2011

Fuck Yeah! Ombre hair!






Er fuldstændig forelsket i ombre hair for tiden!!
Hvem der dog bare kunne gro det her hår. Tror jeg vil droppe farvningen et stykke tid og prøve at give det en chance. Synes det er noget af det smukkeste og sådan lidt herion-chic. Specielt sidste er fucking fortryllende! God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar